SERVISNÍ PODMÍNKY PRO PŘÍJEM ZAKÁZEK DO SERVISU STAVEBNÍCH PŘÍSTROJŮ geoobchod, s.r.o.

I. Obecné podmínky

  • Všechny servisní pobočky společnosti geoobchod .s r.o. (dále Servisu), provádějí opravy za níže uvedených podmínek. Všechny další či rozdílné podmínky je možné dohodnout pouze písemnou formou v rámci platných právních předpisů ČR.
  • Pokud by některé ustanovení těchto podmínek přestalo platit, platnost ostatních ustanovení tím zůstává nedotčena. Neplatné ustanovení bude nahrazeno takovým, které bude vycházet z těchto podmínek jako celku a bude v souladu s příslušnou platnou právní úpravou.

II. Požadavek a provedení opravy

  • Každý požadavek na opravu se potvrzuje písemně jak ze strany zákazníka, tak ze strany Servisu. Bez písemného potvrzení souhlasu odpovědným pracovníkem obou stran s opravou Servis povinnen opravu provést.
  • Všechny výrobky, jejichž výroba byla ukončena, mohou být opraveny pouze za předpokladu, že budou k dispozici náhradní díly.
  • Společnost geoobchod, s r.o. si vyhrazuje právo prodloužit původně sjednaný termín pro dokončení opravy v případě, že nebudou k dispozici potřebné náhradní díly či v případě zasílání rozpočtu na reálnou cenu opravy.
  • V každém takovém případě je společnost geoobchod, s r.o. povinna informovat zákazníka o novém termínu dokončení opravy.
  • Přístroje se přijímají do opravy zásadně bez baterií či ostatního příslušenství, pokud toto příslušenství není v důsledku charakteru závady přímo servisem vyžádáno. V tomto případě bude tato skutečnost vyznačena na zakázkovém listě s udáním typu a množství předaného příslušenství. Zákazník tyto skutečnosti překontroluje a potvrdí svým podpisem na zakázkovém listu při příjmu do opravy, případné pozdější reklamace ohledně množství či typu předaného příslušenství jsou nepřípustné.
  • Přístroje jsou přijímáy do opravy v přepravním (ochranném) boxu, kterým jsou standardně všechny měřící přístroje vybaveny.
  • Pokud si zákazník u placených oprav výslovně při příjmu do opravy nevyžádá zpět demontované a nahrazené součásti, zůstávají tyto v Servisu k následné likvidaci.
  • Zákazník má možnost požádat servis o poskytnutí náhradního přístroje, které může Servis umožnit, placenou nebo neplacenou formou. O tom, zda bude poskytnut náhradní přístroj po dobu servisu je oprávně rozhodnout pracovník Servisu při příjmu přístroje do servisu. Na poskytnutí bezplatného náhradního přístroje po dobu servisu není zákonný nárok.

III. Příjem zakázek poštou

  • Přístroje k opravě je možno zaslat poštou nebo přepravní společností. Při doručení přístroje do Servisu přepravní službou, bez osobní účasti zákazníka, Servis vyhotoví příjemku servisu s podrobně vyznačeným popisem , stavem a příslušenstvím přístroje, kterou odešle na zákazníkem sdělené kontaktní údaje, emailem, ke schválení. Práci na servisu (opravě) Servis započne teprve po odsouhlasení náležitostí servisního listu.

IV. Cena za opravu, rozpočet nákladů

  • Před provedením servisu je provedena diagnostika s podrobným rozpisem předběžné ceny za servis. Kalkulace je zaslána emailem na kontakt zákazníka uvedený v servisním listu . Servisní práce jsou započaty teprve po písemném odsouhlasení zákazníka s cenou opravy.
  • Finální cena opravy se může lišit maximálně do výše 10% od předběžně stanovené ceny opravy. Pokud se v průběhu opravy ukáží další závady, dříve neodhalené, které by navýšily cenu opravy o více než 10%, je servis povinnen emailem informovat zákazníka a požadovat opět odsouhlasení vyšší ceny.
  • Společnost geoobchod, s r.o. vypracuje rozpočet na opravu v každém případě. Jestliže bude taková zakázka vyžádána zpět bez opravy, bude zákazníkovi naúčtována částka odpovídající skutečným nákladům na práci technika posuzujícího rozsah požadované opravy plus příslušná daň jako jednotná částka za identifikaci závady, vypracování rozpočtu a administrativní náklady (minimálně 500,- Kč).
  • Pro některé výrobky jsou stanoveny pevné ceny, které nezávisí na závadě výrobku. Tyto pevné ceny není možno použít v případě poškození vnějšími vlivy jako je například pád, náraz, poškození v důsledku vniknutí tekutiny do přístroje, poškození pískem a další podobná poškození a dále v případě nutnosti výměny celého výrobku. Na vyžádání je možno též na tyto výrobky vypracovat rozpočet na případnou opravu, kdy platí podmínky podle tohoto článku.

 

VI. Záruka po provedené opravě, úschova po opravě

  • Záruční doba na placenou opravu je 3 měsíce ode dne převzetí a vztahuje se pouze na vykonané a vyúčtované práce. V případě, že se u výrobku vyskytne jiná závada, která nemá souvislost s provedenou opravou, záruka se na ni nevztahuje. Na použité nové náhradní díly se vztahuje záruka 6 měsíců od instalování do přístroje. V případě instalace akumulátorových baterií, se poskytuje záruka 6 měsíců na baterie.
  • Jakmile je zákazníkovi oznámeno písemnou formou, že byla oprava dokončena, je zákazník povinen vyzvednout zakázku do 10ti pracovních dnů od oznámení. Za každý další den nevyzvednutí zakázky je společnost geoobchod, s.r.o. oprávněna účtovat úložné vy výši 7,- kč za každý den prodlení s vyzvednutím plus DPH.
  • Pokud byl po dobu servisu poskytnut zákazníkovi náhradní přístroje, je nutné tento přístroj neprodleně vrátit do 5ti pracovních dnů od oznámení vyhotovení servisu. V případě prodlení vrácení zapůjčeného přístroje je Servis oprávněn naúčtovat zákazníkovi denní sazbu dle platného ceníku uveřejněného na stránkách společnosti geoobchod, s.r.o. (https://geoobchod.reenio.cz/cs/terms)
  • Doba uschování po opravě činí tři měsíce. Po uplynutí této doby, při současném prokazatelném informování zákazníka o nutnosti vyzvednutí přístroje z opravy, je společnost geoobchod, s.r.o. oprávněna nevyzvednuté zboží prodat a výtěžek použít na zúčtování nákladů spojených s opravou. Finanční částka získaná za prodej bude po odečtení těchto nákladů poukázána zákazníkovi.Otéto skutečnosti je Servis povinne zákazníka informovat písemně emailem na kontakt uvedený v zakázkovém /servisním) listu.
  • Náhrada škody související s vadou výrobku je vyloučena.

VII. Doprava

  • Riziko dopravy přístrojů do opravy nese odesílající zákazník .
  • Riziko zpětné přepravy přístrojů k zákazníkovi nese společnost geoobchod, s r.o., ale to pouze za podmínek nahlášení případného poškození hned při převzetí zásilky, případně lze viditelně poškozenou zásilku odmítnout a vyžadovat vystavení protokolu ze strany přepravce o poškození zásilky.
  • V případě přepravy opravených přístrojů zákazníkovi přepravní službou je zákazník povinnen njpozději do 2 pracovních dnů nahlásit případný rozpor ve vrácených přístrojích vč. příslušenství oproti servisnímu listu. Na později uplatňované reklamace obsahu balení nebude brán zřetel.
  • Poškození a ztráty během přepravy se musí ihned hlásit přepravci bez zbytečných odkladů pod ztrátou nároku na náhradu škody.

VIII. Platba

  • Platba za provedený servis je vždy splatná v hotovosti nebo platební kartou při převzetí přístroje. Výjimkou jsou pouze smluvní zákazníci na základě jednorázové objednávky obsahující všechny náležitosti smlouvy o dílo uzavírané na základě objednávky, nebo na základě rámcové objednávky pro daný kalendářní rok.
  • V případě požadavku zákazníka na zaslání servisovaného výrobku přepravní službou je zásilka zaslána buď na dobírku, s vyúčtováním ceny za přepravu a dobírku nebo teprve po uhrazení částky za provedený servis na základě zálohové faktury.
  • Případné započtení vzájemných pohledávek se řídí platnou právní úpravou. Pokud zákazník nezaplatí účet za opravu a společnosti geoobchod, s r.o. tak vznikne splatná peněžitá pohledávka, může společnost opravený výrobek zadržet až do vyrovnání dluhu zákazníkem.

IX. Ochrana osobních údajů

  1.  Zákzník dává firmě geoobchod, s.r.o.  svůj souhlas ke shromažďování a zpracování osobních údajů pro účely splnění předmětu uzavírané kupní smlouvy/servisní zakázky, využití pro marketingové účely geoobchodu, s.r.o. (zejm. pro zasílání obchodních sdělení ) a za účelem prověření jeho bonity, důvěryhodnosti a platební morálky, a to až do doby písemného vyjádření Kupujícího o nesouhlasu s tímto zpracováním zaslaným na adresu geoobchod s.r.o., gen. Svobody 181, Pardubice, 533 51. Za písemné vyjádření se v tomto případě považuje i forma elektronická emailem na info@geoobchod.cz. Kupující bere na vědomí, že své osobní údaje sdělené Prodávajícímu pro účely uzavírané kupní smlouvy/řečení servisní zakázky a pro marketingové účely poskytuje dobrovolně. Souhlas se zpracováním osobních údajů udělený Prodávajícímu pro marketingové účely je platný po dobu 7 let, nejpozději však do odvolání souhlasu Kupujícím. Z odběru obchodních sdělení se může Kupující snadno odhlásit prostřednictvím infolinky na tel. čísle 800 123 228.

 

V Pardubicích 1.1.2025

 

 

Platební metody